- MODALITATE DE ACHIZITIONARE A ABONAMENTELOR MYMOTRIC GYM.
1.1 Actualii si/sau viitorii membri pot achizitiona abonamentele MyMotric Gym, online* prin intermediul site-ului nostru, sectiunea “Abonamente” (https://mymotric.ro/online-subscription/), iar plata acestora se realizeaza exclusiv prin intermediul platformei de plati NETOPIA mobilPay.
1.2 Sectiunea “Abonamente” cuprinde totalitatea abonamentelor ce pot fi achizitionate pentru efectuarea de activitati sportive in spatiile MyMotric, pretul fiecarui tip de abonament, precum si caracteristicile specifice ale acestora pot fi vizualizate apasand butonul “Vezi detalii” corespunzator fiecarei categorii.
1.3 Achizitionarea abonamentului, presupune urmatoarele etape:
1) Alegerea clubului .
2) Crearea contului de membru – permite vizualizarea contractului de membru si prevederilor regulamentului de ordine interioara, astfel incat viitorul membru sa cunoasca toate aspectele inerente serviciilor de care beneficiaza, dar si a obligatiilor sale corelative.
3) Alegerea abonamentului.
4) Efectuarea platii online – prin intermediul NETOPIA mobilPay.
1.4 In cazul abonamentului “Journey’ – acesta se reînnoiește lunar, in mod automat, prin debitarea cardului bancar înregistrat de către Beneficiar la momentul încheierii prezentului contract. In cazul in care nu se anulează abonamentul înainte de data de facturare, Beneficiarul autorizeză expres Prestatorul să perceapă tariful aferent abonamentului pentru perioada următoare de facturare prin metoda de plată selectată.
* Modalitatea disponibila doar pentru persoanele care la data achizitionarii abonamentului au 18 ani impliniti.
- IMPOSIBILITATEA DE A PROCESA O PLATA
2.1 Dacă plata abonamentului ales nu poate fi procesată din orice alt motiv, Clientul va fi notificat prin e-mail sau la telefon despre orice problemă legată de procesare și posibilele soluții.
- FACTURAREA, PLATA SI ACTIVAREA ABONAMENTULUI
3.1 In vederea efectuarii platii, este utilizata o metoda de plată on-line (NETOPIA mobilPay). Clientul este în siguranță redirecționat către website-ul operatorului de plăți, și apoi, din website-ul operatorului de plăți către website-ul băncii selectate din listă, în vederea transferului banilor. Operațiunea de plată are loc între Client și operatorul de plăți selectat, Clientul fiind responsabil de verificarea politicilor si conditiilor specifice fiecarui intermediar in efectuarea acestor tranzactii, precum si a celor impuse de banca la care are cardul. Activarea abonamentului începe imediat după ce a fost confirmată creditarea contului MyMotric Gym cu 100% din suma datorată pentru comandă.
3.2 Clientul va primi un email pentru confirmarea activarii abonamentului.
3.3 Pe baza datelor furnizate la înregistrarea Contului, va fi emisa factura în format electronic ce va fi transmisa la adresa de e-mail furnizată de Client.
3.4 Clientul declară că înțelege și acceptă expres o astfel de modalitate de facturare.
Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura din cadrul etapelor de achizitionare a abonamentelor.
3.5 MyMotric Gym nu acceptă transferuri tradiționale, astfel încât Clientul nu va primi niciun număr de cont bancar în care să transfere banii.
- RETRAGERE ŞI RAMBURSĂRI
4.1 Aveţi dreptul de a va retrage din contractul de membru MyMotric Gym în termen de 14 zile de la data efectuarii platii si confirmarii activarii abonamentului fără a prezenta un motiv.
4.2 Pentru a exercita dreptul de retragere este necesar să ne informaţi prin e-mail despre decizia de a va retrage din acest contract. Adresa noastră de e-mail este receptie@mymotric.ro
4.3 Rambursarea sumelor se va efectua fără întârzieri nejustificate şi nu mai târziu de 14 de zile lucrătoare de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia de a va retrage din contract.
4.4 Rambursarea se va efectua folosind aceleaşi mijloace de plata pe care le-ati utilizat pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care aţi convenit în mod expres să fie altfel; în orice caz nu se vor percepe comisioane că urmare a rambursării.
4.5 Nu se încadrează în politica de rambursare abonamentul utilizat (are minimum o vizită înregistrată);
4.6 Vă rugăm să aveţi în vedere faptul ca, in cazul platilor recurente, trebuie să anulaţi abonamentul cu minim 24 de ore anterioare plăţii următoare,.
4.7. Taxa de înscriere nu este rambursabilă, indiferent de situaţie.