Sfaturi pentru revenirea în sala de fitness

Revenirea la sală după luni de zile de închidere este extraordinară. Iată cum se poate face în siguranță.

Indiferent dacă ești un sportiv înrăit sau ești sedentar, dar ai vrea să faci mai multă mișcare, s-ar putea să te pregătești să te îndrepți înapoi la sala de fitness. Dar, cu noul coronavirus încă activ, este important să ții cont de măsurile de siguranță atunci când vei avea o rutină de fitness în afara casei.

Atunci când facem mai puțin efort, starea noastră fizică scade, ceea ce poate crește riscul de rănire. Deci, cum putem reveni la sală în siguranță?

 

Nu pune prea mare presiune pe tine

Dacă a trecut mult timp de la ultimul antrenament de forță, corpul tău nu va mai putea performa la același nivel ca înainte. În schimb, începe lent și nu pune prea multă presiune pe tine, nu uita că mușchii au memorie.

Stretchingul este important, deoarece este o modalitate excelentă de a-ți prelungi și de a te ajuta să îți tonifiezi mușchii. Întinderea înainte și după exercițiu te va ajuta, de asemenea, să previi accidentările.

Primul tău pas progresiv ar trebui să fie integrarea a câteva zile de antrenamente de flexibilitate, pentru a crește fluxul de sânge și circulația, ajutând în același timp la mișcarea și la mobilitatea articulațiilor. Flexibilitatea este unul dintre cele mai ignorate protocoale ale rutinelor de fitness, iar stabilirea acestor protocoale din timp va permite organismului tău să se adapteze corect la noile cerințe care vor fi plasate pe acesta.

Ai răbdare. Nu poți trece de la zero kg la 60 kg imediat ce sălile s-au deschis. În studiile epidemiologice asupra leziunilor legate de sport, riscurile de rănire se ridică atunci când oamenii cresc brusc cantitatea sau intensitatea antrenamentelor lor.

Dacă nu ai făcut aproape niciun antrenament în timpul pandemiei, începe cu 50 la sută din volumul și intensitatea antrenamentelor anterioare când revii în sală.

 

Exersează distanțarea socială

Menținerea a 2 metri de distanță între tine și ceilalți este esențială.

Dacă participi la clase de group fitness, verifică dacă sala de fitness limitează numărul de persoane permise în fiecare clasă, noi la #mymotric avem clase cu 6-8 persoane. Acest lucru te ajută să te asiguri că există suficient spațiu pentru a te putea antrena în siguranță și fără griji.

 

Dezinfectează echipamentul

Chiar și înainte de COVID-19 centrele fitness dispuneau de prosoape de hârtie și spray dezinfectant în întreaga unitate. Asigură-te că le utilizezi după ce ai terminat cu fiecare echipament și ia în considerare ștergerea greutăților sau a aparatelor înainte de a le folosi. Acest lucru te va ajuta să te protejezi pe tine și pe oricine care utilizează echipamentul ulterior.

Sfat: Când cureți echipamentul cu pulverizare, lăsăi-l să stea un minut înainte de a șterge. Apoi, lăsă-l să se usuce complet înainte de utilizare. Acest lucru oferă dezinfectantului timp pentru a ucide orice germeni pot fi pe bancă, greutăți sau echipamente.

Nu-ți atinge fața

Pe tot parcursul antrenamentului și al timpului în sală, evită să îți atingi fața. Acest lucru ar putea fi mai greu decât în ​​mod normal dacă transpiri, așa că păstrează un prosop curat în apropiere sau peste umăr în timp ce faci exerciții fizice.

Dacă ești îngrijorat cu privire la atingerea greutăților, poți utiliza un prosop de hârtie ca barieră sau le poți șterge înainte de a le folosi. Dar amintește-ți, virusul se transmite în primul rând dacă îți atingi fața (ochii, gura sau nasul). Așadar, dacă eviți să îți atingi fața și păstrezi distanța față de ceilalți din la sală, îți vei reduce șansele de a te îmbolnăvi.

După ce termini antrenamentul, spală-te bine pe mâini cu un scrub bun cu apă și săpun. Nu uita, este nevoie de 20 de secunde de spălare viguroasă a mâinilor cu apă caldă pentru a elimina murdăria, bacteriile și virusurile care te pot îmbolnăvi.

 

Rămâi acasă dacă nu te simți bine

Dacă tușești, ai stomacul supărat, nasul curgător, febră sau nu te simți bine în general, sari peste sală. Acest lucru îți va ajuta corpul să se recupereze pe deplin, ferindu-i și pe alții să se îmbolnăvească. În plus, este un obicei bun pe care îl putem exersa cu toții pentru a ajuta la limitarea răspândirii virusurilor în general.

Dacă tot simți că ai nevoie de un fel de mișcare, ia în considerare să faci o plimbare prin cartierul tău sau să faci yoga în schimb, iar dacă vrei să te întorci la sală, te așteptăm la my motric!

Distribuie articolul