4 tipuri de antrenamente pentru obiective diferite

Imediat ce ai cautat in google “ Cum sa te antrenezi eficient” cu siguranta ai primit zeci, daca nu sute de sugestii care mai de care mai revolutionare si updatate. Categoric te-ai saturat de toate “retetele de succes” care promit rezultate inimaginabile.

Ce am pregatit noi pentru tine are la baza cercetari de medicina si fizica, o serie de calcule si studii care astazi au rezulat aparatele Milon pe care le gasesti doar in salile de fintess my motric.   Aparatura inteligenta de fitness ce iti permite ca in doar 35 de minute sa ai parte de un antrenament complet, usor, sigur si diferit.

Prin intermediul circuitului #milon de tip cardio-strenght format din:

  • 6 aparate de strength destinate grupelor musculare mari (imagini cu ele – leg extention, chest press, back rowing, leg curl, back extention, abdominal crunch)
  • 2 aparate de cardio (imagini intesate cu bike si crosstrainer)Aceatsa reprezinta toata aparatura prin care tu iti antrenezi eficient intreaga masa musculara doar in 35 de minute, de 3 ori pe saptamana.

Care sunt avantajele circuitului #milon din my motric?

  • Se ajusteaza in functie de particularilatile antrenamentului setate de tine impreuna cu un antrenor din sala my motric ce iti va lua masurile membrelor superioare si inferioare, chiar de la prima sedinta, prin urmare tu nu trebuie sa te preocupi ca nu vei realiza execitiile corect;
  • Greutatea pe care o vei folosi in timpul antrenamentelor este stabilita tot de aparat, lucru posibil datorita unui test de forta realizat la prima sedinta;
  • Poti alege tipul de program pe care aparatul sa il adopte in timpul antrenamentului, de la program de slabire, tonifiere pana la cel de recuparare medicala;
  • Numarul de repetari, viteza de executie sau sitmul miscarii, depind tot de obiectivele alese. De exemplu, daca vrei sa slabesti, numarul de repetari este diferit de cei ce doresc sa se tonifieze;
  • Timpul de executie si pauzele sunt “hotarate” de milon asadar, beneficiul e ca nu vei mai putea trisa cu numarul de repetari sau pauzele prea lungi;
  • Tipurile de antrenament sunt din cele mai complexe si eficente, de la un workout normal, eccentric, isokinetic pana la cel adaptat, programe pe care cu un aparat traditional nu le poti atinge;
  • Feedback permanent primit dupa fiecare executie, lucru dovedit ca imbunatateste starea de motivati;
  • Planuri de antrenamnet diferite ce se schimba constant in functie de obiectivele pe care le indeplinestI.

Cele 4 antrenamente facute cu milon:

  1. Antrenamentul normalWorkoutul este asemanator cu cel realizat cu aparatul conventional intalnit in salile de sport obisnuite, asemanarea tehnica fiind aceeasi in ambele faze de miscare (concentric si eccentric).
  2. Antrenamentul Excentric

Maniera in care functionează sistemul excentric este simpla si pe alocuri distractiva, acesta combina beneficiile formarii rezistentei opuse in timpul miscarii cu resistenta individuala bazata pe sistemele de evaluare, monitorizare si analiza a procesului.
Antrenamentul cu sistemul excentric este asemanator cu asezarea pe un scaun, coborarea treptelor sau asezarea unei greutati pe podea, antrenamentu excentric  inarcand greutatea pe faza de revenire (daca impingi cu o greutate de 10 kg, in momentul revenii va trebui sa faci fata unei greutati mai mari).

Cum are loc activarea sistemului excentric?

Muschii se alungesc datorita opunerii rezistentei miscarii, iar prin prin interemdiul unei pozitii confortabile, nu vei pune presiune asupra ariculatiilor, deoarece nu ridici nici o greutate, asadar, in sala de fitness my motric tu poti avea parte de un antrenament sigur si pliabil pe obiectivele tale, avand o eficienta mai mare cu 30% decat un antrenament conventional.

Care sunt avantajele unui antrenament exentric?

  • rezistenta sporita: corpul are capacitatea de a rezista mult mai mult prin intermediul “fortei excentrice” muschii fiind solicitati in mod diferit.
  • efort perceput ca fiind mai mic, deci mai usor de executat.
  • necesitate redusa a oxigenului cu pana la 80%.
  • dezvoltarea unei mase musculare intr-un timp scurt.
  1. Antrenament Adaptat

In timpul workout-ului greutatea nu ramane aceeasi pe abmele faze de miscare (impins si tras), dar se aseamana cu antrenamentul excentric deoarece si acest tip de workout incarca greutatea aparatului pe faza de revenire.

Antrenamentul “adaptive” realizat cu circuitul milon porneste intotdeauna de la o greutate mai mare,  fiind in scadere treptata a greutatii, fara pazua intre repetari. De asemenea, este necesara o perioada mai mare de repaus intre zilele in care alegi sa lucrezi circuitul milon, deoarece este necesar sa lasi timp muschului sa se refaca.

Recomandarea noastra e ca antrenamentul cu aparatura milon in sala de fitness my motric sa fie realizat doar de 2 – 3  ori pe saptamana. (trb verficat)

  1. Antrenament Isokinetic

Greutatea se modifica in functie de forta aplicata (daca aplici o forta mare aparatului acesta iti raspunde cu o forta la fel de mare), acestafiind destinat in special persoanelor care urmaresc un program de recuperare medicala dar si pentru cei care isi doresc sa realizeze performanta sportiva.

Fiind un antrenament realizat cu aparatura high-tech, maniera in care tu vei primi feednack-ul, va fi in timp real pe ecranul aparatului la care tu iti faci antrenamentul. De asemenea, cu ajutorul bratarii tu iti vei stoca toate informatiile si update-urile pe care le dobandesti de la antrenament la antrenament.

Toate antrenamentele din sala de fitness my motric, prin intermediul aparaturii milon, vor fi stocate pe bratara pe care tu o vei detine de la prima zi in care vii la noi, asta pentru ca tu sa poti avea o evidenta clara a tututror schimbarilor ce se produc pe o perioada indelungata.
(Poze cu ecranele milon pe care le-a editat fotograful, se gasesc in drive)

Distribuie articolul