De ce e important să ne antrenăm abdomenul?

Ce îți vine în minte când spun cuvântul „abdomen”?  Te gândești la reclama cu „6 secunde abs” sau la cea mai recentă colecție de costume de baie? Majoritatea oamenilor se concentrează asupra antrenării abdomenului lor pentru a părea mai subțiri sau mai sexy. Dar, îți dai seama de importanța abdomenului tău în activitățile de zi cu zi?

Mușchii abdominali joacă un rol crucial în postură, susținerea coloanei vertebrale, echilibru, stabilitate și funcții respiratorii, cum ar fi respirația. Construirea forței și rezistenței a acești mușchi este esențială, deoarece creează beneficii precum postura îmbunătățită, dureri de spate reduse, echilibrul și stabilitatea îmbunătățite și multe altele.

Ce beneficii avem atunci când avem un abdomen puternic?

Mușchii abdominali ne ajută să ne desfășurăm majoritatea activităților fizice mult mai ușor. Aceștia sunt o componentă cheie în abilitatea atletică și fac parte dintr-un program de antrenament bine echilibrat. Abdomenul este principalul grup muscular din nucleu, care este secțiunea mijlocie a corpului. Mușchii abdominali susțin partea superioară și inferioară a corpului crescând controlul muscular în alergare, răsucire utilizate în toate sporturile și competiții atletice.

Sportivii își doresc să aibă întotdeauna un abdomen puternic pentru performanță explozivă și pentru a ajuta la prevenirea rănilor. Știm cu toții că un abdomen lucrat este estetic, dar oare știm cu toții beneficiile ascunse pe care un abdomen puternic le aduce corpului nostru? Uite 4 motive pentru care o să vrei să îți lucrezi abdomenul mai des:

1. Este important pentru echilibru

Fără rezistență abdominală, vei avea dificultăți în a sta în picioare și a merge. Centrul tău de greutate este situat aproximativ sub buric. Prin urmare, abdomenul joacă un rol important pentru a-ți menține echilibrat centrul de greutate.

Gândește-te la cineva care este paralizat de la gât în ​​jos. Nu este capabil să stea singur, deoarece mușchii spatelui și abdomenului sunt paralizați. Cu alte cuvinte, el nu mai este capabil să se echilibreze. În schimb, cineva paralizat de la talie în jos, este capabil să se echilibreze și să se așeze singur, deoarece doar picioarele sunt paralizate lăsând mușchii abdominali și mușchii spatelui intacți. Acest lucru dovedește că abdomenul nostru este foarte important pentru echilibru.

2. Important pentru postură

Abdomenul se atașează de coloana vertebrală și de pelvis, menținând spatele într-o postură bună. De multe ori, când spatele nu este susținut în poziția corectă de către mușchii abdominali și mușchii spatelui, apare durerea de spate. Așa că nu uita. Una dintre cele mai bune metode de a preveni durerile de spate este să îți consolidezi abdomenul.

De multe ori este nevoie de un efort conștient pentru a sta într-o postură bună. Dar, chiar dacă ajungi într-o postură bună de șezut, vei avea nevoie de rezistența abdominală și spate pentru a o menține! Cum stai acum la computer? Aș paria că stai într-o postură slabă. Pentru a sta într-o postură bună, ar trebui să ai o ușoară curbă interioară în spate, cu urechile direct peste umeri.

O modalitate de a-ți consolida abdomenul în timp ce lucrezi pe computer este să folosești o minge de exercițiu ca scaun. Da, m-ai auzit corect! De fapt și eu stau pe balonul meu de exercițiu în timp ce scriu acest articol.

3. Îți protejează organele interioare și sistemul nervos central

A rămâne sănătos înseamnă, de asemenea, să protejezi și sistemele vitale interioare. Rolul abdomenului tău nu este doar estetic, ci este și de protecție pentru organele și sistemul nervos central. Menținerea mușchilor puternici de bază te va ajuta să te asiguri că totul rămâne protejat pe măsură ce te deplasezi pe parcursul zilei.

De exemplu, dacă se pune presiune asupra măduvei spinării, nefiind susținută de mușchii de bază, îți va afecta mișcările. În cele din urmă, va provoca durere și asta va afecta calitatea vieții tale.

4. Te vei simți mai bine

Nu numai că un corp puternic și sănătos va întoarce capetele pe plajă, ci te vei simți grozav. După ce îți dezvolți stabilitatea de bază, poți începe să faci exerciții precum plank, abdomene clasice, laterale și alte mișcări abdominale. O altă opțiune bună este să mergi la clase și antrenamente care încorporează Bosu și bilele de stabilitate, cum ar fi yoga, pilates care sunt disponibile desigur și în sala noastră my motric.

Mușchii au nevoie de odihnă pentru a crește

La fel ca orice alt mușchi din corp, mușchii abdominali nu cresc în realitate în timp ce lucrați. Ei cresc în timpul procesului de vindecare. De fapt, ceea ce se întâmplă atunci când faci exerciții pentru abdomen este că mușchii din abdomen te sfâșie pe măsură ce sunt împinși la limitele lor. Mai târziu în acea zi sau poate chiar a doua zi, veți simți o anumită senzație. A0cest lucru este cauzat de mușchii tăi care încearcă să se vindece. Pe măsură ce mușchii tăi se vindecă, ei cresc puțin mai mari decât erau înainte.

Cu timpul, apoi, mușchii tăi devin mai mari și mai definiți. Din păcate, dacă nu le oferi niciodată șansa să se odihnească, nu vei vedea niciodată rezultate excelente. Totuși, abdomenul are nevoie de mai puțină odihnă decât majoritatea mușchilor, deoarece îl utilizezi zilnic pentru a îți sprijini corpul și postura.

Cum să îți maximizezi antrenamentele pentru abdomen

Trebuie să ții cont de alte câteva sfaturi atunci când vine vorba de maximizarea antrenamentelor pentru abdomen. Pentru început, recunoaște că nu vei începe să vezi câștigur până când nu pierzi grăsimea de pe stomac. Aici trebuie să te concentrezi pe o dietă curată, sănătoasă și să fii atent la aportul caloric.

În plus, asigură-te că vei încorpora antrenamente cu greutate în rutina ta pentru a avea rezultate maxime. Crunch-urile sunt grozave de exemplu, dar vei vedea rezultate mult mai rapide dacă încerci exerciții care să targheteze toate secțiunile abdomenului. Cauți mai multe sfaturi și îndrumări pentru realizarea unui abdomen tonifiat și plat pe care ți l-ai dorit întotdeauna? Ia în considerare să lucrezi cu un antrenor personal, care te va putea ajuta să dezvolți o rutină de antrenament eficientă, care să funcționeze cu stilul tău de viață și să te ajute să obții rezultatele dorite!

Distribuie articolul